Normalde Eteket Derim - Pretty Tags for Pretty Gifts




Son bir kaç haftadır dikiş makinasının başına bile oturamadım. Ne birkaç haftası belki de bir ayı geçmiştir. Teyzemin ameliyatı, Bolu, Altınoluk, Balıkesir derken her haftasonu şehir dışındaydım. Bu akşam da bayram için yollara düşeceğiz. Onca trafikte bakalım bizi nasıl maceralar bekliyor. Gerçi deniz otobüsü ile direk Bursa’da olacağız ama sonrası bile gözümü korkutmaya yetiyor. Neyse Allah Hayırlı yolculuklar versin herkeslere…

İşyerinde de bir sessizlik, bir bayram öncesi rehaveti var. Fırsat bu fırsat dedim hemen yazmaya başladım: )
Son zamanlarda diktiklerimin arasında bu etiketler. Minki’nin iğnedenlik kalıplarını kullanarak yaptım.  Ben de isterim derseniz Minki’nin dükkanında bir sürü desen mevcut.


Daha öncekiler ile nasılsa bol bol iğnedelik diktim diye bu sefer başka şey olsun istedim.
Pek şirinler değil mi? Hem bu sefer dikerken öncekiler kadar zorlanmadım da. Aslında hiç ara vermeden birazcık daha böyle minik minik oynasaydım şu kalıplarla, makine ile çizim yapmayı epeyce ilerletecektim. Gerçi yaz sıcağında dikiş dikmek tam bir eziyet olduğundan, bu konuda uzmanlaşmayı sonbahara erteleyebilirim.



Kullandığım kumaşlar yine Lecien’nin Ekim ayında satışa çıkacak olan “ Flower Sugar Very Bery Cherry “ Serisi . Diğer tasarımcıların bu kumaş serisi ile neler neler yaptığını görmek isterseniz instagramdan; #flowersugarveryberrycherry  #lecien_fabrics  #flowersugar #FlowerSugarWorldAmbassadors #flowersugarfabric etiketlerini takip edebilirsiniz.

Şimdiden herkese iyi bayramlar. Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öpüyorum.




Almost a month or more time, I didn't sew anything. My aunt had surgery, I've been out of town for the last few weekends.

Now I and my little sister will set off to Altinoluk (our summer house) to be with together wiht my family  because of our religious holiday this evening.
So I am very happy today: )


And I found a little free time at the office for sharing some pretty things with you.
I had made these tags for a while ago. How pretty they are, aren't they?
Illustrations patterns are belong to my lovely friend Minki. You can find them and more in her beautiful pattern shop.

These tags have been made from the latest range of Flower Sugar from Lecien Fabrics, Very Berry Cherry. Flower Sugar Very Berry Cherry will be available in Fall 2017 And if you want to see more projects with Flower Sugar Fabrics which are made by Flower Sugar World Ambassadors,  you can follow these hashtags on instagram; #flowersugarveryberrycherry #lecien_fabrics #flowersugar #FlowerSugarWorldAmbassadors #flowersugarfabric


I am wishing you have an amazing weekend. I hope see you soon with more sewing projects…





6 yorum :

  1. İyi Bayramlar canımın içi 🍒🍓

    YanıtlaSil
  2. These are so precious! And they have your "magic touch!"

    YanıtlaSil
  3. çok güzel her biri. keşke bir ara videosunu falan çekseniz ne iyi olur yaparken:)

    YanıtlaSil
  4. Ya bunlar ne şirin şeyler öyle :D

    https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Oh my goodness these are so very pretty, I'm besotted :)

    YanıtlaSil
  6. Ayda süpersin. çok sevimli dikişler her biri biblo misali. ellerine ve yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...